Tema. Vytautė Žilinskaitė „Viso pasaulio tetos“
Tikslai:
- lavintis kritinio mąstymo įgūdžius, atsakant į probleminius klausimus;
- ugdyti kūrybinius gebėjimus, mokantis charakterizuoti veikėją;
- lavintis sakytinės kalbos įgūdžius, atsakinėjant į klausimus;
Pamokos tipas ir forma. Grožinio kūrinio skaitymo ir analizės (pokalbis).
Metodai ir būdai: euristinis pokalbis, euristinė užduotis, diskusija.
Kabineto paruošimas. Prieš pamoką nuvaloma lenta, užrašoma joje pamokos tema.
Mokymo priemonės (pagrindinės ir papildomos):
1. Urba K. Knygų valandos. 7 klasė, II knyga. K., 2002.
Literatūra:
1. Aktyvaus mokymosi metodai. V., 1998.
2. Ruseckienė L. Literatūros pedagogikos studijos. – V., 2001.
Pamokos situacija
Praeitą pamoką buvo skaitytas ir baigtas analizuotas M. Valančiaus kūrinys „Palangos Juzė“.
Šią pamoką bus skaitomas Vytautės Žilinskaitės apsakymas „Viso pasaulio tetos“ , atlikti įvadiniai ir kūrinio analizės darbai.
Kitą pamoką mokiniai skaitys Kazio Sajos dramą „Reptilija“.
Daugiau apie tai skaitykite:
Rėjus Bredberis „Kosmonautas“ (I pamoka)- lieteratūros pamoka 7 klasėje
Rėjus Bredberis „Kosmonautas“ (II pamoka)- literatūros pamoka 7 klasėje
Vytautas Petkevičius „Molio Motiejus – žmonių karalius“ – 7 klasės literatūros pamoka
Kazys Saja “Reptilija” (1 pamoka) – 7 klasės literatūros pamoka
Kazys Saja „Reptilija“ (2 pamoka) – 7 klasės literatūros pamoka
Motiejaus Valančiaus „Palangos Juzė“ – 7 klasės literatūros pamoka (pirma pamoka)
Motiejaus Valančiaus „Palangos Juzė“ – 7 klasės literatūros pamoka (antra pamoka)
J. Aputis „Nesmagu, kad liekat vienas“ – literatūros pamoka 7 klasėje